Monthly Archives: March 2012

Carriacou foto’s

Wil je meer foto’s zien, klik hier

Union Island, ankeren bij Clifton

Gisteren zijn we vertrokken naar Union Island. Heel rustig motorzeilend. Geen hoge golven en prachtig weer. Hier liggen we in een baai tussen de riffen in. Om ons heen zien we de eilanden van de Tobago Cays, Horse shoe reef, … Continue reading

Carriacou, Mangrove swamp

Deze mangrove kan gebruikt worden als hurricane-hole. (als je niet te veel diepgang hebt) Je moet dan in de mangrove varen, met de voorkant in de bomen, alle lijnen en ankers die je hebt, vastmaken aan wat je maar kunt vinden … Continue reading

Carriacou

Na Prickly Bay hebben we nog 1 nacht geankerd bij de hoofdstad St. George. De volgende ochtend om 0.700 vertrokken richting Carriacou. We liggen nu al enkele dagen voor anker in Tyrrel Bay. Heerlijk rustig en geen swell. Morgen gaan … Continue reading

Grenada, toeren met busjes

Woensdag 21 maart hebben we, samen met Harald, het eiland bekeken. Het eiland is helemaal groen en zeer fraai. Vergeleken met de hoofdstad St. George, zijn alle andere dorpen een verademing om rond te lopen. Het mooiste dorp vonden wij Gouyave … Continue reading

Grenada-Prickly bay

Sinds afgelopen zondag hebben we eindelijk weer internet aan boord. We zijn di. 13 maart eindelijk vertrokken uit Chaguaramas, Trinida. In de middag vertrokken en een nacht door gezeild om bij daglicht aan te komen op Grenada. Hier liggen we … Continue reading

Nog steeds op Trinidad

Morgen worden onze zeilen eindelijk afgeleverd. Het wachten is nu nog op de nieuwe roerstandaangever. Onze vorige is ermee gestopt tijdens de oversteek van Tobago naar Trinidad. Gelukkig hadden we 1 op reserve, die zit ernu op, maar we willen … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Tobago, foto’s gemaakt door de Vrijheid

Wil je deze foto’s zien, klik dan op deze link