Voortgang scheepsonderhoud/verbeteringen

Alle kaalgehaalde vlakken zitten inmiddelds dik in de epoxy-primer en we kunnen op die plaatsen gaan aflakken. Dan kunnen het voorluik en de ventilatoren op het voordekje er weer op. Inmiddels heb ik voor de kajuitingang ook een traliewerk gelast van 1o mm. RVS. Extra beveiliging bij het verlaten van het schip, maar ook wanneer we voor anker liggen. Wel ventilatie, geen insluipers. (die zijn in sommige gebieden echt hondsbrutaal) Veel belangstelling was er voor de lichtgewicht hoogfrequente lastrafo, die ik gebruik. De werf beschikt over een lastrafo die per steekkar vervoerd moet worden. (doet precies hetzelfde)

                                                                              

Fred weer eens in z'n element

Fred weer eens in z'n element

 

                                                                            

help, ik wil eruit!!!!!!

help, ik wil eruit!!!!!!

 

                                                                           

op het achterdek RVS rond 10 mm gelast om de verf te bescherming wanneer er mooringlijnen om de bolder naar achteren gaan

op het achterdek RVS staaf,10 mm gelast om de verf te beschermen wanneer er mooringlijnen om de bolder naar achteren gaan

oude sikaflexnaden vernieuwd

oude sikaflexnaden vernieuwd

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>